Tillbaka till alla evenemang

Nytt affärssystem - Att hitta rätt lösning och leverantör

Tva-kvinnliga-ingenjorer-tittar-pa-en-surfplatta.jpg

Nytt affärssystem - Att hitta rätt lösning och leverantör är kursen för dig som står inför ett affärssystemsbyte och vill lära sig hur man kan lägga upp en upphandlingsprocess.

Under kursen gå vi igenom metoder för att lyckas i sin behovsanalys, berättar hur andra företag och organisationer gjort, samt ger tips och tricks på vad man bör tänka på när man genomför sin upphandling.

Innehållet i punktform:

  • Hur vet man om ett affärssystemsbyte är rätt väg framåt?

  • Så kan man lägga upp sin upphandling

  • Förstå era behov och förutsättningar

  • Hitta rätt lösning och leverantör

  • Lyckas med implementeringen

Vart:
Via webben, länk för anslutning skickas ut dagen innan

När:
Torsdag 22 oktober kl. 9:30 - 12:00

Pris:
1 900 SEK

Boka in dig här

Föregående
Föregående
15 oktober

Digital processautomation och -effektivisering

Nästa
Nästa
5 november

Digitaliserat samarbete och internkommunikation