Tillväxtprogram.

Marknadens främsta CRM, resultatinriktad marknadsföring samt idéerna och de proaktiva insatserna som krävs för att allt ska lyfta på riktigt.

Ett nytt sätt att investera i CRM.

  • Ingen uppstartskostnad

  • Båda parter har samma incitament

  • Marknadsföring inkluderad

  • Fast månadsavgift

1. CRM som tjänst.

  • Användarsupport

  • Proaktiva stödinsatser

  • Bevakning av nya funktioner och möjligheter

  • Löpande anpassning av CRM

Tillväxtprogrammets tre delar

2. Marknadsföring

  • Sökmotoroptimerade artiklar och landningssidor

  • E-postkampanjer och –nurturing

  • Social media-hantering

  • Annonsoptimering

Tillväxtprogrammets tre delar

3. Det lilla extra.

  • Personlig kontaktperson

  • Regelbundna möten

  • Tillgång till ett team av specialister

  • Tillväxtkampanjer och förslag på sälj-, kundvårds- & marknadsföringsinsatser som fungerat för andra

Tillväxtprogrammets tre delar

Så skapar vi resultat över tid

Tillväxtprogrammets tre hörnstenar

Starter

✔️ CRM som tjänst
✔️
Sökmotoroptimerat innehåll
✔️ Löpande marknadsföring

8 900*

SEK/mån

Standard

✔️ CRM som tjänst
✔️ Sökmotoroptimerat innehåll
✔️ Löpande marknadsföring
✔️ Tillväxtkampanjer

14 900*

SEK/mån

Boost

✔️ CRM som tjänst
✔️ Sökmotoroptimerat innehåll
✔️ Löpande marknadsföring
✔️ Tillväxtkampanjer
✔️ Annonsoptimering

22 900*

SEK/mån

Vanliga frågor.

  • Angivna priser och paketeringar ska ses som riktmärken och kan anpassas efter antal användare, mängder innehåll, aktivitet med mera.

    Prata med din kontaktperson på Cedeo för en anpassad offert.

  • CRM som tjänst innebär att Cedeo jobbar proaktivt för att hjälpa er att få ut det mesta av ert CRM.

    Tjänsten inkluderar användarsupport, löpande förbättringsarbete samt olika typer av proaktiva insatser - allt till ett fast pris.

    Det finns också möjlighet att köpa CRM som tjänst separat. Läs mer om tjänsten på denna sida

  • Det beror på, både vilket paket man har och vart i resan man befinner sig. Även detta är något som anpassas efter vad båda parter anser att samarbetet mår bäst utav.

    Som riktmärke brukar vi ha Styrningsmöte varannan månad på Starter, månadsvis på Standard och 1-2gng/mån på Boost. Samtidigt så kan det ibland finnas behov av mer intensiva möten, framför allt i början av samarbetet.

  • Ett Innehåll kan vara en artikel eller landningssida till en kampanj med tillhörande bilder och grafiska element.

    Exempel på en artikel är en kunskapsartikel, nyhetsartikel, referenscase, intervju med medarbetare eller liknande.

    Innehåll sökmotoroptimeras mot ord och termer som anses relevanta för aktuellt innehåll

  • En Tillväxtkampanj är en aktivitet som genomförs tillsammans med er som kund. Exempel kan vara bearbetning av potentiella kunder, återaktivering av tidigare kunder eller en cross-sell/upsell-kampanj.

    Cedeo bistår med att sammanställa listor utefter befintliga databaser, ta fram och anpassa innehåll så som epostmallar och playbooks samt sätter upp nödvändiga vyer, för och automationsflöden. Cedeo kan också leda workshop med kundens användare samt bistå med stöd och coachning.