Ni glömmer väl inte era kunder?
Trots att det ofta är just de befintliga kunderna som står för 80% av intäkterna för många företag är det lätt hänt att glömma bort dessa kunder ibland - eller i alla fall tar dem för givet. Att förlora en kund är dyrt och många av de kunder som byter leverantör gör det oftast för att deras befintliga inte ger dem rätt uppmärksamhet.
Så varför inte bli lite mer proaktiv i er kundvård? Vi hjälper er att använda er data för att skapa de insikter ni behöver för att göra rätt insatser, i rätt tid.
Om man inget frågar får man inget veta.
Att faktiskt fråga sina kunder vad de tycker om er och de tjänster och produkterna ni levererar, samt om de har några önskemål, är ofta en bra start för den som vill få en bättre bild av statusen på sin kundvård.
Vi hjälper er att sätta samman den där kundundersökningen ni planerat för så länge eller etablera ett sätt att löpande hämta in feedback.
Identifiera potential och risk – med Scoring.
Ni har antagligen mer data om era kunder än vad ni tror. Framför allt är den antagligen utspridd över flera system samt strukturerad på ett sätt som är svårt att göra begriplig.
Vi hjälper er att samla in data till en plats samt hitta nya sätt att identifiera och samla in ytterligare relevant data. Med hjälp av hälsoscoring kan vi sedan hjälpa er att ta tempen på era kundrelationer genom att poängsätta dem utifrån deras köp- eller användarbeteende, samt annan data – så att ni kan få notiser om kunder som visar potential för merförsäljning eller sådana som riskerar att tappa.
Allt möjliggjort av Service Hub.
Med HubSpot hanterar ni hela er kundvård på en plats – samma plats som ni dessutom kan hantera försäljning och marknadsföring, vilket möjliggör samarbete över gränserna samt också gör det möjligt att skapa en helhetsbild av era kundrelationer.
Med Service Hub hanterar ni allt från att hantera service och supportärenden till att skapa enkäter, healthscoring samt en komplett rapportering.