KUNDSERVICE HAR ALDRIG VARIT ENKLARE
Kundservicelösningar som älskas av både era kunder och handläggare
Era kunder olika – somliga vill kunna hitta svar på sina frågor själva, medans andra gärna vill få ett mer personligt bemötande och få chans att ställa sina följdfrågor. Samtliga ställer dock höga krav på servicenivån och de flesta vill ha svar genast – oavsett tid på dygnet – vilket ställer höga krav på alla de som jobbar med kundservice samt de verktyg man använder.
Automatiserad kundservice med Omnichannel-tänk
Vi hjälper er att skapa fantastiska kundupplevelser som ger nöjda kunder och bygger ambassadörskap – samtidigt som er kundservicepersonal avlastas.
Genom att automatisera repetitiva uppgifter, göra svar tillgängliga för era kunder när de behöver dem, samt genom att använda data på ett genomtänkt sätt hjälper vi er till en kundvård som får era kunder att känna sig sedda – i alla kanaler.
“Cedeo var väldigt snabba i att sätta sig in i hur vår verksamhet fungerar, de gjorde en analys av hur vi arbetar och hjälpte oss att skapa en lösning som passade oss”
Kundservice med Freshdesk
Att bygga effektiva och uppskattade kundservicelösningar behöver inte kosta en förmögenhet. Utvecklingen som skett under de senaste åren har inneburit att väldigt avancerade lösningar blivit tillgängliga även för de med mindre plånböcker.
På Cedeo hjälper vi våra kunder att dra nytta av den utvecklingen och de möjligheter som den medfört genom att sätta dessa lösningar i de sammanhang där de gör mest nytta. Vi är specialister på Freshdesk – ett av marknadens allra bästa och mest prisvärda system för kundservice, som vi använder för att skapa en väloljad kundservicemaskin anpassad efter er verksamhet.
Prata kundservice med Anthony!
Vill du veta mer om hur vi kan skapa en kundservicelösning anpassad efter era behov och förutsättningar?
Ta kontakt med Anthony Kvarngård-Eriksson på 070-777 85 87, anthony.kvarngard-eriksson@cedeo.se – eller boka ett möte via kalendern nedan