HubSpot Service Hub Starter.

Service Hub Starter är verktyget för er som vill ha ett välfungerande och användarvänligt Kundservice-verktyg med flera smarta funktioner, utan att behöva betala mer än absolut nödvändigt.

service-hub-starter-delad-inbox

Hantera alla konversationer på en plats

I den gemensamma inboxen i HubSpot samlar ni alla konversationer - oavsett om de kommer in via Epost, chatt, formulär eller till och med WhatApp - till en och samma plats.

Förenkla hanteringen med mallar och förskrivna textsnuttar och samarbeta enkelt med kollegor med interna kommentarer, vyer och tilldelning av ärenden.

service-hub-starter-ärendehantering

Strukturera upp era ärenden och tillför automation.

Hantera era ärenden i en tydlig kanban-vy och utlös automationer och gör fält tvingande beroende på steg i processen.

Med HubSpots ärendehantering får ni både översikt och struktur och kan hjälpa användarna att göra rätt saker i rätt tid.

service-hub-starter-kundkort

Ett kundkort för alla händelser.

Eftersom att HubSpots olika “hubbar” endast är paketeringar - ej separata moduler - har användarna samma kundkort oavsett om man jobbar med försäljning, marknadsföring eller kundservice.

Här samlas alla interaktioner samt ärenden och affärer till en plats så att ni enkelt kan få en komplett översikt på vad som hänt på ett Företag eller Kontakt.

service-hub-starter-dashboard-rapporter

Hantera er data med dashboard och rapporter

Med HubSpots Dashboard och rapporter kan ni samla alla era data och insikter på ett ställe. Oavsett om ni vill analysera försäljning, marknadsföring, eller kundservice, kan ni med dra-och-släpp-verktyg enkelt skapa anpassade rapporter och visualisera viktiga nyckeltal.

Vad kostar Service Hub Starter?
Och vad ingår?

HubSpot Service Hub Starter (en del av Customer Platform Starter) kostar motsvarande dryga 15 Euro/användare och månad, eller 395 SEK/användare och månad om ni också önskar Cedeos användarstöd med instruktionsvideor och användarsupport på svenska

Observera att även Marketing Hub Starter och Sales Hub Starter ingår i priset(!) när ni väljer Customer Platform Starter.

Hubspot Service Hub Starter inkluderar bland annat:

  • Hantering av ärenden/tickets, kontakter och företag

  • Hantering av användare och behörigheter

  • Synkning av kalender och mötesbokning via länk

  • Gemensam inkorg

  • Mallar och snippets

  • Ticket-automation

  • Smart hantering av dokument

  • Över 100 färdiga rapport och anpassningsbara dashboards

  • Chatt till hemsida med enklare bot

  • Uppföljning av KPI:er

  • Möjlighet att ringa samtal via webbläsaren

  • Mobilapp

  • Färdiga integrationer mot över 1 000 appar och verktyg

Och mer därtill. Se Hubspots prissida för komplett specifikation samt aktuella priser och villkor.

kom-igång-med-service-hub-starter

Kom igång med Service Hub Starter.

Vi hjälper er med allt från grunduppsättning och anpassning till utbildning av era användare och administratörer samt migrering och integration.

Robert kan berätta mer om Service Hub Starter.

Robert Flank
robert.flank@cedeo.se
073-125 53 28

Eller boka en demo i kalendern nedan