HubSpot Service Hub Enterprise.
Service Hub Enterprise är verktyget för er som vill ha ett kraftfullt och avancerat kundserviceverktyg med omfattande funktioner, utan att kompromissa på kvalitet eller användarvänlighet.
Anpassa er data med anpassade objekt
Med Custom Objects kan ni skapa och hantera anpassade datafält som passar just era unika affärsbehov. Här kan ni samla, organisera och analysera specifik information som är viktig för ert företag, allt på ett ställe.
Detta gör att ni enkelt kan få en komplett översikt och hantera data på ett sätt som är skräddarsytt för er verksamhet.
Obegränsad kapacitet
Fler playbooks och avancerade funktioner för storskaliga behov.
Med Service Hub Enterprise får ni tillgång till en mängd avancerade funktioner som är utformade för att hantera komplexa behov och förbättra effektiviteten.
Här kan ni skapa och använda omfattande playbooks för att standardisera processer, samt dra nytta av kraftfulla verktyg för automatisering, rapportering och anpassning. Detta ger er en komplett lösning som stödjer alla era affärsprocesser och hjälper er att leverera en förstklassig kundupplevelse.
Vad kostar Service Hub Enterprise? Och vad ingår?
HubSpot Service Hub Enterprise (en del av Customer Platform Enterprise) kostar motsvarande dryga 1300kr/användare och månad.
Hubspot Service Hub Enterprise inkluderar bland annat:
Alla funktioner från Service Hub Starter och Professional
Single sign on
Custom objects
Avancerade behörigheter
Playbooks
Intelligent konversationshantering
…och mer därtil. Se Hubspots prissida för komplett specifikation samt aktuella priser och villkor.
Kom igång med Service Hub Enterprise.
Vi hjälper er med allt från grunduppsättning och anpassning till utbildning av era användare och administratörer samt migrering och integration.
Robert kan berätta mer om Service Hub Enterprise.
Robert Flank
robert.flank@cedeo.se
073-125 53 28