
Vi hjälper er att lyckas med
FRESHCHAT
Cedeo är en av Sveriges ledande specialister inom Freshchat.
Vi hjälper er att skapa lösningar för att möta och kommunicera med era kunder på de plattformar och via de kanaler de föredrar.
Vad är Freshchat?
Freshchat är ett verktyg som möjliggör för er att chatta med era kunder via er hemsida samt andra plattformar, så som WhatsApp, Facebook Messenger, med flera. Med Freshchat kan de dessutom bygga Chattbotar som automatiskt besvarar era kunders frågor eller hjälper er att kategorisera kundernas ärenden innan de skickas vidare till er kundservicepersonal.
Prisvärt och användarvänligt
Precis som alla Freshworks produkter är Freshchat ett väldigt prisvärt verktyg där stor funktionalitet är tillgänglig även för de med mindre budget. Freschchat är dessutom enkelt att komma igång med och har integrationsmöjligheter till flera av de vanligaste CRM-systemen och kundservice-verktygen.
Vi lyckas tillsammans.
Freshchat är väldigt användarvänligt och innebär ett lågt insteg för såväl användare som administratörer, men kanske kan ni ändå behöva lite hjälp med att komma över den första tröskeln eller få ut mer av verktyget.
Kom igång – snabbt och enkelt
Vi på Cedeo hjälper er gärna igång med Freshchat genom att göra grundkonfigurationen och koppla samma det med andra verktyg. Vi hjälper också till vid lanseringen av verktyget genom användarutbildning och stöd till administratörer.
Samtidigt vill vi inte att ni ska bli beroende av oss i ert dagliga arbete, vår ambition är därför att skapa en lösning och introducera den på ett sätt som gör att ni själva och era användare kan ta ägandeskap över lösningen. Och när ni sedan vill ta nästa steg och få hjälp att få ut ännu mer av verktyget finns vi där som stöd.